مرگ جوان 25 ساله به خاطر مسائل اخلاقی

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
مرگ جوان 25 ساله به خاطر مسائل اخلاقی

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ زارعی فرمانده انتظامی شهرستان بهار همدان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر دفن جسد مردی در شهرک صنعتی بهاران بلافاصله اکیپی از مامورین آگاهی، بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی شهرستان بهار استان همدان به محل اعزام شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بهار همدان با بیان اینکه قسمتی از دست جسد مدفون شده از خاک بیرون بوده و شکل ظاهری جسم از بین رفته است تصریح کرد: برابر نظریه پزشکی قانونی، جسد از یک هفته پیش دفن شده و در بررسی های بیشتر با توجه به اعلام خبر مفقود شدن فردی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهار در تاریخ 31 مرداد ماه سال جاری، هویت جسد شناسایی و مشخص شد که متعلق به جوان 25 ساله ای به هویت "ف - خ " اهل و ساکن شهر بهار می باشد.

 سرهنگ زارعی در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات گسترده ای را جهت کشف پرونده آغاز کردند و برابر تحقیقات فنی بعمل آمده از خانواده و آشنایان مقتول مشخص گردید مقتول روز قبل از قتل با چند تن از دوستانش در سطح شهر بهار دیده شده بود. این مقام مسوول بیان داشت: در ادامه تحقیقات، کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از شگردهای پلیسی توانستند چهار نفر از دوستان مقتول را که هر کدام دارای سوابق کیفری متعدد بودند شناسایی و بعنوان متهم دستگیر کنند.

 وی افزود: در تحقیقات اولیه متهمان با تناقض گویی سعی داشتند مسیر تحقیقات را منحرف کنند  که در نتیجه با تجمیع یافته های پلیسی و مشخص شدن ارتباطات بین آنها و با استفاده از شگردهای خاص تحقیق، سرانجام هر چهار متهم به نحوه قتل مقتول اعتراف کردند. سرهنگ زارعی ادامه داد : در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در شب31 مرداد حدود ساعت 24 با برنامه قبلی مقتول "ف.خ" به خانه باغی در حوالی روستای چشمه قصابان برده شده و با پیچاندن رشته طنابی مقتول را به قتل رسانده اند و سپس جسد را با خودرو به جاده قدیم همدان-کرمانشاه پشت شهرک صنعتی بهاران منتقل و دفن کرده اند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بهار خاطر نشان کرد: پرونده پس از تکمیل  به مرجع قضایی ارسال و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. گفتنی است: در بازجویی های به عمل آمده متهمان انگیزه جنایت خود را مسائل اخلاقی عنوان کردند .




:: موضوعات مرتبط: حوادث ، اتفاقات ، وقایع تلخ و شیرین و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: